Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte
tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete
uplatnit reklamaci. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a
zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně
jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát: Pavel HUSPEKA, Strážov 238, 340 21 Strážov
Internetový obchod: www.mashrock-shop.cz
Firma: Pavel HUSPEKA, podnikající fyzická osoba
Se sídlem: Strážov 238, 340 21 Strážov
IČ/DIČ: 03306666
E-mailová adresa: pavel@mashrock.cz
Telefonní číslo: +(420) 777 105 349
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne ___________ jsem ve Vašem obchodě www.mashrock-shop.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže).
Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady ______________________________________________.
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu): ________________________________________________________________________________
1. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
2. Číslo objednávky:
3. Peněžní
prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány
způsobem (*)
a budou navráceny zpět způsobem (v případě
převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) (*)
4. Jméno a příjmení spotřebitele:
5. Adresa spotřebitele:
6. Email:
7. Telefon:
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. (*)
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem. Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
v _________________ , dne _____________________
______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele + podpis